The end…..

Det er en trist sannhet, men i skrivende minutt sitter jeg i det kalde landet så langt nord for ekvator man kan komme å tikker av den 30 dagen jeg er hjemme for godt. Det australske eventryet som en gang for lenge siden virket som en fjern drøm, har nå blitt opplevd og er kun et minne av fortiden.

Trine gjør seg febrislk klar til giftemål, med den kjekke amerikaneren som kom løpende etter henne i Oz samtidig som hun har begynt på sosionom studiet på UiA. Jeg klarer ikke forlate min superkristenhet som så mange vil kalle det og har forsatt på en bachelor i teologi på ansgar, mens jeg samtidig har begynt på en helt ny tilværelse i leilighet. Det bor ikke lenger en skokk med jenter i huset mitt, men det er kun to av oss. Til tider blir det nesten tomt og ensomt etter to lange år med jentedrama i hvorenn man snur seg (neida, husene våre og de som bodde i dem var helt topp og jeg er kjempe glad i dem).

Men her sitter vi. I landet vi kom fra og ser tilbake på tiden som ligger bak. Livet vi en gang kjente er blitt fullstendig forandret. Vi kan begge si med stor frimodighet at vi ikke er de samme som da vi dro til det store utland med store forventninger om et liv fylt av spenning og nye muligheter. Alt er forandret. Og jeg vil påstå at det er det beste som noen gang har skjedd med oss begge.

Så nå er vi her, med et hjerte som brenner for å se at det norske folk skal få møte Ham som har forandret oss fra innsiden og helt ut. Takknemlige for ALT som har blitt invistert inn i oss av lærere, pastorer, medstudenter og andre som kom inn i livene våres med en holdning av at de kunne velsigne oss med det lille de hadde.

Så…..

……om det er en ting jeg vil utrykke med så mye klarhet som overhode mulig så er det dette; om du ønsker å se mer av Gud, gjøre alt du kan for å oppfylle det som Gud har lagt på hjertet ditt, eller om du lurer på hvem Gud er og at Han i det hele tatt ville gidde å legge drømmer i hjertet ditt så ANBEFALER JEG PÅ DET STERKESTE å ta et år eller tre på Hillsong International Leadership College. Det kommer til å forandre deg og gi deg noe som kommer til å sette livet ditt opp for en vinn.

Livet ditt er viktig så gi det verdi og plasser deg slik at du kan bli alt det Gud hadde tenkt du skulle være.

 

 

Om du lurer på noe i det hele tatt så kan du fortsette å skrive kommentarer og spørsmål på denne bloggen. Vi lar den ligge på nettet så kanskje, bare kanskje vi har mulighet til å hjelpe eller oppmuntre deg til å invistere inn i livet ditt. Gud syntes ditt liv er viktig og det jeg Trine og jeg også.

Om Annka

Heisann og hoppsann! Jeg heter Annka. For tiden jobber jeg som linjeleder for tjenestelinjen ved Lev Drammen Bibelskole og er koordinator i Intro. Jeg elsker kirken og er så takknemlig for å være en del av Intro kirken. Hodet mitt bryner alltid på en tanke eller tre som jeg deler frimodig med verden gjennom min lille blogg her i den store utenomjordiske verden vi har kalt cyber space. xo
Dette innlegget ble publisert i Inspirasjon og merket med , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

